maandag 8 december 2008

AGILITY: 3de les

donderdag 4 december 2008

Vandaag de 3de les. We mogen meedoen met de beginners, dus de grotere groep. Dit heeft een direct effect op Jess. Bij de pups gaat alles traag en wacht ze geduldig haar beurt af. Hier is het al iets anders. We zijn met ons 4 dus lang hoeft ze niet te wachten, toch lijkt het eeuwen te duren voor het haar beurt is. Ze blaft en wil meelopen met de anderen.
Ik probeer haar af te leiden en haar aandacht op mij te richten.
Aangezien zij vast zit aan haar lijn is het loslopen van een andere hond frustrerend voor haar.
Haar plezier voor de sport groeit zienderogen.
Momenteel kan ze al enkele toestellen achter elkaar nemen. Het wordt me ook al duidelijk dat ik snel iets aan men conditie zal moeten doen.
Ze vliegt erover zoals een ervaren springer.

conclusie van vandaag:
ze leert zeer snel, heeft aandacht voor me en doet alles met plezier
toch wordt het werken aan haar geduld.

Geen opmerkingen: